18 Eylül 2016 Pazar

THE BALM NUDE DUDE VOLUME 2 PALET


          Bloğumun ilk yazısı ile merhabalar.

     Bugün sizlere The Balm markasının klasikleşen bir far paleti olan Nude Dude ' sinden bahsetmek istiyorum. Bu far paletinin blogumda olması gerektiğini düşündüğüm için sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü bu paleti gerçekten çok severek kullanıyorum.

     Palet The Blam markasının orjinal, herzaman ki gibi espirili karton ambalajında ve kapağı mıknatıslı. Çantada açılıp dökülebilecek cinsten değil ama bu tür büyük paletleri yanınızda ne kadar taşıyabilirsiniz bilemiyorum. Ben taşıyamıyorum. 

     Bu palette 4'ü mat  ( Fearless-Flawless-Feisty-Friendly) ve 8'i ışıltılı/sedefli (Fabulous-Firm-Faithful-Fit-Flirty-Funny-Fierce-Fine) yapıda olmak üzere 12 renkten oluşmaktadır. Paletin içinde bir adet çift taraflı fırçası var ama paletlerden çıkan fırçaları nedense pek kullanamıyorum.








     Bu paletteki Flirty öyle bir renkki bayıldım. Altın yansımaları olan harika bir lila-pembe . Holografik bir renk. Sadece bu renk için bile alınabilir bence . Palet genelde soft renklerde; naturel ve pembe alt tonlu , sıcak ve soğuk renkleri birarada bulunduruyor. Nude Tude ile benzer gibi görünsede kullanıldığında çok farklı olduğu anlaşılıyor. Nude Dude paletin bence en önemli özelliği hangi rengi birbiri ile kombinlerseniz kombinleyin birbiri ile uyumsuzluk yaratan bir renk yok. Farların pigmentasyonu çok iyi ve ışığı çok iyi yansıtıyor. Farların tek tek incelemesini yapmak istemiyorum. Birçok blogger arkadaşım daha önce çok güzel yorumlamışlar. 

     Paletteki farlar kremsi ve yumuşak yapıda sürümü kolay. Farlar fırça ile biraz tozutuyor. Far bazı kullanırsanız göz kapağında çok daha güzel turuş yakalayabilirsiniz. Far bazı kullanmadığım zamanlarda parmağımla uyguluyorum ve tozuma olmuyor. Aynı pigmentasyonu ve yansımayı yakalayabiliyorum. 

     Bu paletten bir tane bitirdim. Makyaj çekmecenizde olması gereken paletlerden biri olduğunu düşünüyorum. Bayrama özel %50 gratis indiriminden 44,55 tl ye aldım. Sizlerdende bu paleti kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum. 
        Sevgilerimle...



                                                                                                           makyajmelegim






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder