17 Eylül 2017 Pazar


NEUTROGENA
HYDRO BOOST MAKYAJ TEMİZLEYİCİ MENDİL
ve
BESLEYİCİ AYAK KREMİ




            Neutrogena nın denemem için gönderdiği bu ürünleri bitirdim ve yorumlama vakti geldi. Hatta fotoğrafta gördüğünüz mendil paketini memnun kaldığım için aldım ve onuda yarıladım sayılır. 
               Hydro boost makyaj temizleme mendilleri suya dayanıklı makyajı bile gayet rahat çıkartıyor ve yüzde yağlı bir his bırakmıyor. Benim gözlerimi de yakmadı. Göz yakma problemi ile karşılaşanlarda olmuş, tabi cilt tipi gibi herkesin göz hassasiyetide farklı. 
            Mendillerin yapısı belki biraz daha kalın ve yumuşak olsa daha iyi olabilirdi belki. Ama çantaya atmalık düşünüldüğü içün ince yapılı üretilmiş olabilir diye düşündüm. Yinede yapı olarak biraz daha yumuşak olmalı kesinlikle. Bana biraz sert geldi. Sonuçta işini gayet iyi yaptı ve bir mendil tüm makyajı temizledi. 


            Makyaj temizliğinde sadece mendil kullanımınıda doğru bulmuyorum tabiki. Ama derin cilt temizliği yapılmadan önce, üşendiğiniz zamanlarda veya acil durumlarda kurtarıcı olabiliyor. Mesela ben önce bu mendille makyajımı siliyorum, sonra kullandığım diğer ürünlerle temizleyip cildimi güzelce nemlendiriyorum. 


            Tüm gün ayakta çalışan biri olarak bu kremi kullanmaya başladığımda ayak bakımıma önem vermediğimi anladım. Ayrıca tatil boyunca deniz, kum, güneş, havuz derken hergün mahvolan ayaklarımı gece sürüp sabaha kadar çok güzel toparladı ve dinlendirdi. Yapısı çok güzel hemen emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Zaten Neutrogena nın el kremini yıllardır kullanırım. Hani şu kırmızı kapaklı parfümsüz olanı yıllardır favorimdir.
            Şuan yine Neutrogena firmasının ben tatildeyken gönderilen yeni ürünlerini bir haftadır deniyorum. Net fikirlerim oluştuğunda onlar hakkındaki düşüncelerimi de paylaşırım. 
              
                  Tüm Neutrogena severler adına teşekkür ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder