25 Eylül 2016 Pazar

LR ALOE VERA BOX


          Güzel bir pazar gününden merhabalar...


          LR nin ürünleri ile işyerindeki çok sevdiğim bir arkadaşım vasıtasıyla tanıştım. Serpil im e burdan kuçak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

         Şimdi gelelim ürünlerimize. Aslına bakarsanız ben sadece emergeney spray (acil durum spreyi) almayı düşünüyordum. Bu sprey ile ilgili o kadar çok olumlu yazı okudum ki anlatamam sizlere. Sizde biraz araştırırsanız benim gibi ya gerçekten mi olabilir mi diye düşünmeye daha çok araştırmaya başlıyorsunuz. Arkadaşım bu üçlü seti önerdi ve diğer ürünleride deneme fırsatım olabileceğimden mantıklı buldum ve aldım.
    

          Bu üç ürünüde bir haftadır deniyorum. Hepsi birbirinden güzel. Deneyimlediğim kadarı ile sonuçlarından çok memnun kaldım. Box setin içinde;
  • Aloe vera acil durum spreyi
  • Aloe vera konsantre jel
  • Aleo vera propolis krem 
bulunuyor ve bu ürünler pek çok cilt rahatsızlıklarında kullanılabiliyor.



        Firmanın ürünler hakkında vaat ettiklerini madde madde yazdım ve bazılarının altına deneyimlerimi ekledim.
  1. Yara,yanık,çarpma,vurma,burkulma,morarma; Sprey ,konsantre ve propolis bu sırayla istenen ve ihtiyaç duyulan sıklıkta kullanılır.                                                                                                                                                                                                                                                                           Yanık olayını sakarlığım sayesinde deneme fırsatı buldum. Elimi feci şekilde fırın tepsisine yapıştırınca hemen acil durum spreyinden sıktım ve üzerine konsantre jel sürdüm. 5-10 dk sonrada propolis krem uyguladım. Anında acısı geçti. Bül oluşmadı. Sanki günler öncesi yanmışta iyileşmek üzere olan bir yara gibi duruyor değil mi.                                                                                     
      
  2. Kaşıntı, sinek ısırması,cilt alerjisi; Sprey ve konsantre yeterli,istenen sıklıkta kaşıntıyı gidermek için kullanılır.                                                                                                                                   
  3. Nasırlarda,topuk çatlaklarında; Gece yatmadan önce sprey,konsantre ve propolis sırasıyla nasırlı yada çatlak bulunan topuk bölgesine uygulanıp sonra çorap giyilerek yatılır.                     
  4. Uçuklarda; Propolis krem uçuklu bölgeye sıkça sürülür, özellikle uçuk çıkacağını  hissettiğinizde uygularsanız çıkmadan söndürebilirsiniz.                                                               
  5. Hemoraid; Konsantre jel aluminyum folyoya sıkılır ve fitil şeklinde rulo yapılıp buzlukta dondurulur ve folyo çıkartılıp fitil olarak uygulanır.                                                                       
  6. Cilt lekeleri, sivilce izleri,güneş ve hamilelik lekeleri; Sprey ve konsantre yalnızca geceleri bu sırayla sürülüp yatılır.                                                                                                                              
  7. Ayak mantarı ve tırnak mantarı; Microsilver ayak kremi öncesinde sprey kullanılır.                     
  8. Hafif egzamalarda; Propolis krem çok iyileştiricidir. Özellikle eller su ve sabunla yada soğukla temas ettikten sonra propolisli kremi kullanmak çok önemlidir.                                                                                                                                                                                                                        Egzama olayınıda denedim arkadaşlar. Ben ameliyathane hemşiresiyim. Gün içinde ellerim çok fazla kimyasala maruz kalıyor. Ameliyatlara girmeden önce bizler ellerimizi ve kollarımızı dezenfektan solüsyonlarada yıkarız. Ardından ameliyatlar için kulandığımız bazı eldivenler pudralıdır ve bu eldivenler latex içeriri. Pudrasız eldivende kullansam latex allerjik reaksiyon yapabiliyor. Özellikle uzun süreli ameliyatlarda 4-5 saat gibi eller mahvaluyor. Kaşıntı, sulanma, çatlama, aşırı kuruluk ve hatta çatlakların kanadığı günleride bilirim. İşte tam bu sahnelerin yaşandığı geçtiğimiz hafta içi ellerimi iyice soğuk suyla yıkadım ardından propolis kremi uyguladım. Kaşıntı ve acısı anında hhafifledi. 5 dk sonra o eller benim değildi sanki pamuk gibi oldu. 10-15dk sonra tekrar kremi sürdüm. Aslında ellerim toparlamıştı ama o elde bıraktığı his çok hoşuma gitti. Anında emiliyor ve vıcık vıcık olmuyor.                                   
  9. Sedef hastalığı; Sprey, konsantre ve propolis bu sırayla kullanılarak büyük ilerleme kaydeden çok sayıda insan var.                                                                                                                        
  10. Pişiklerde; Propolis pişik kremi olarak kullanılır.                                                                              
  11. Yüz ve vücuttaki kılcal damarlar; Konsantreyi buzdolabında soğutup uygulamak oldukça etkilidir.                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Bu kısmıda denedim arkadaşlar; Bu ürünleri aldığım arkadaşımın bana verdiği tarifi hemen paylaşayım sizlerle. Hepimizin evinde ağrı kesici,vitamin vs. hap vardır.Bu haplar bitince plastik tablet kısımlarını atmayın. Tabletleri konsantre jel ile doldurup dondurun.Sonra tek tek gece yatmadan önce göz altlarında gezdirerek uygulayın. Göz altı morluklarında çok etkili. Yada sabah kalktınız gözleriniz çok yorgun görünüyor hemen birer tane göz altlarınıza uygulayın sonuç gözle görülür fark ediliyor.                                                                                                                                                            

                                                                  
  12. El kremi olarak; Propolis özellikle aşırı kuruluk problemi olan eller için uygundur.                                    Ellerim ile ilgili deneyimimi yukarıda anlatmıştım .                                                            
  13. Saç dibi egzamaları; Microsilver şampuanla birlikte duş sonrası saç diplerine sprey kullanarak çok etkili ve rahatlatıcıdır.
       

          Ben bu ürünlerden deneyimlediğim kadar memnun kaldım. 

          Söylemeden geçemiyeceğim bende yıllardır aloe vera yetiştiririm. Beni tanıyanlar bilir. Bu bostanımı bozduğum hali. Evde ekecek saksı yer kalmadı. Kızım büyüyünce onun banyo küvetini bile bu şekilde değerlendirdim. 

    
          Bu resimde gördükleriniz daha bebek. Kocaman oluyorlar. Bir sürü saksım vardı. Arkadaşlarıma hediye ettim. Onlarda çoğaltmışlar. Aloe vera çok faydalı bir bitki. Bakımıda çok kolay. 
         Aloe veralar iyice büyüyünce yapraklarının iç kısmındaki jel kısmı kaşıkla çıkartıp blendırdan geçiriyiyorum, krem veya buz kalıplarında dondurup yüzüme uyguluyorum. Harika nemlendiriyor.
        Madem aloe vera n var bu ürünleri niye aldın derseniz açıklayayım. Benim yaptıklarım çantada taşıma konusunda pratik ve kullanışlı olmuyor. Evimde kendi yaptıklarımı da kulanabiliyorum ama iş yerinde ve çantamda gittiğim her yerde bu set yanımda olacak. Anne olanlar bilir her daim her türlü kazaya hazırlıklı olmalıyız.

         Sağlıkla kalın. Mutlu haftasonları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder