26 Eylül 2016 Pazartesi

THE BALM SCHWİNG BLACK LİQUİD EYELİNER

          
          MERHABA KIZLAR...

          Makyaj malzemelerime düşkünlüğüm bir aşikar ama yılda 4-5 i geçmeyecek kadar az kullandığım bir üründür eyeliner. Kullanmayı beceremediğimden değilde kendime yakıştıramıyorum. Eyeliner çektiğimde arkadaşlarım çok beğensede kendime yakıştıramıyorum işte.



          Yıllardır makyaj yaparım ama bu benim ikinci eyelinerım . Diğeri dobarah millano ydu. Oda güzeldi ama kullanmaya kullanmaya kurudu gitti zavallı.


    
          Bunuda gratis in bayram indiriminden belki kullanırım diye aldım.Şuana kadar kullanmadım ama elimde swachladığımda tam siyah renkte .Sürümü gayet rahat.





          Birkaç kez parmağımla silmeye çalıştım çıkacak , akacak gibi değil. Aldığı övgüleri hak ediyor. İnşallah bunu ziyan etmeden kullanırım. 1.7 ml ve açıldıktan son kullanma tarihi  9 ay. Sürdükten bir süre sonra kuruyor ve ıslak görünümünden eser kalmıyor. Oldukça mat bir siyah. Fırça yapısı çok hoşuma gitti sanırım keçe. Fırçası ne çok sert nede yumuşak ve ucu incecik. %50 indirimdeki fiyatı 19.71 tl idi. Eyeliner arayışı içinde olanlara tavsiye edebilir.

        Tekrar görüşmek dileği ile hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder