28 Eylül 2016 Çarşamba

WET n WİLD BRULEE TEKLİ FAR


          MERHABA BAYANLAR...

          Nihayet wet n wild in en çok satan BRULEE sini bende buldum. İlginçtir ki hemde indirimdeyken buldum.



          Ten rengi farları severim. Damarlı görünümü ortadan kaldırıp güzel bir göz makyajı için zemin hazırlıyor. Makyaj yapmaya vaktim olmadığında tekli far uygulayıp rimel sürüp çıkıyorum. Aydınlık bir görünüm sağlıyor.



          Renk kemik rengi ve tamamen mat. Küçücük 1.7 gr ama uzun ömürlü olacağını düşünüyorum. Uygun fiyatlı bir ürün olduğu için ambalajı pek kaliteli değil. Kırılmaya müsait. Rengini ve pigmentasyonunu beğendim. Tek bir fırça darbesi ile istediğim kapatıcılığı elde edebiliyorum. Far bazı kullandığımda sabahtan akşama kadar yaklaşık 8 saat kadar kalıcı. Fazlada abartmaya gerek yok. Kemik rengi bir far arayanlara uygun fiyatlı bir alternatif olabilir.

          Wet n Wild paletleri olsun bu gibi tekli farlarının kapağının açma kısmı beni sinir ediyor. Bunuda belirtmeden geçemiycem. tırnaklamak zorunda kalıyorum. 

          Mutlu ve sağlıklı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder