3 Ekim 2016 Pazartesi

BABOR AMPOULE CONCENTRATES INTENSE BALANCING FLUID (Yoğun Dengeleme Sıvısı)



          İyi akşamlar...

         Bu akşam sizlere cilt bakım uzmanımın öresi ile kullanmaya başladığım BABOR markasının mis kokulu benim için mucizevi olan ampulllerden bahsetmek istiyorum.





          Bu ampullerden bir tanesini temizlenmiş cilde haftada bir kez akşamları yatmadan önce uyguluyorum. Ampulü önce çalkalıyorum ve özel aparatı sayesinde kırarak avucumun içine döküyorum. Yüz, boyun ve dekolte bölgeme nazikçe pıt pıt hareketlerle uyguluyorum. Sıvı hızlı emiliyor.






          Hemen arkasından yine aynı markaya ait olan nemlendirici kremimi sürüyorum. Bir akşamda BABOR un kullandığım kremlerinden bahsederim. 

         Şimdi bu ampuller ne işe yarıyor kısaca bahsedeyim.

  • Cildin sebum dengesini eşitleyerek gözeneklerin açılmasın engelliyor ve genişlemiş gözeneklerin küçülmesini sağlıyor. Peki bu vaat ettiği özelliği yerine getiriyor mu derseniz. Kesinlikle yerine getiriyor. 8 aydır kullanıyorum ve gözeneklerimde %80 azalma oldu ve siyah noktalarım yok denecek kadar azaldı.
  • Cildin elestikiyetini sağlıyor.
  • Lekeleri önlüyor ve düzgün bir cilt sağlıyor. Lekeler konusunda farkını hissedemedim ama cilt tonunu eşitliyor. Kızarıklık ve dalgalanmaları giderdi ve yatıştırdı.
  • Yağlı ve karma ciltlerde parlamayı önlüyor.

          İçeriğindeki yabani sakız ağacından elde edilen bir özü gözenek boyutunu azaltarak , aşırı parlamayı önlüyor.

        O kokusu beni benden alan kokusu yok mu tarif edilemez yaşanır cinsinden.

        Bu cümlemi ukalalık olarak algılazsınız umarım. Çünkü söylemeden geçemiycem.
Biraz pahalı bir ürün ama çeşit çeşit hiçbir işe yaramayan cilt bakım ürünlerine paranızı harcayıp sonra çöpe atmaktansa, verdiğiniz paranın hakkını veren bir ürün alınması taraftarıyım.

        Sağlıkla kalın . İyi geceler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder