3 Ekim 2016 Pazartesi

WET n WİLD megaglo CONTOURING PALETTE CONTOUR



          MERHABALAR...
         
         Bu akşam sizlere Wet n Wild markasının kontür paletinden bahsetmek istiyorum.


         Bu markanın iki farklı tonda paleti var. Biri Dulce De Leche diğeri ise Caramel Toffee. 
        Dulce De Leche renginin açık ve buğday tenlilere , Caramel Toffee renginin ise esmer hatta bayağı bir esmer veya bronz tenlere uygun olabileceği düşünüyorum.
        Bendeki Dulce De Leche rengi. Bu paletin açık renkli kısmını yüzünüzde aydınlatmak istediğiniz yerlerde , göz altı kapatıcınızı sabitlemek veya far bazı olarak kullanabilirsiniz. Pembe alt tonlu ve tam anlamıyla mat bir renk. İçinde hiç ışıltı yok. Koyu kısmı ise tam bir kontür rengi ve kontür yapmak için çok uygun bir ton, kızıllıkta içermiyor . Paletin yapısı yumuşacık. Çok yumuşak olduğu içinde biraz tozutuyor ve uygulamada kolay dağılıyor. Taş gibi olmasından iyidir bence. 


          Kontür uygulamasında çok dikkatli olmanızı tavsiye ederim. Pigmegtasyonu çok iyi bir ürün olduğu için fırçanıza çok az miktarda almanızda yarar var. Benim ilk denemem berbattı çünkü. Çok kalıcı bir ürün değil ama yinede severek kullanıyorum. Uygun fiyatlı bir ürün olduğu için sizlerede tavsiye edebilirim. Testerlarını denemenizi öneririm. Yapısının yumuşaklığını ve tonların güzelliğini görünce cilt tonunuza uygun olanı alacağınıza eminim.
        Caramel Toffee rengi ise esmer tenlilere uygun olabileceğini söylemiştim.
birazda ondan bahsedecek olursak açık tonlu olan kısmı daha sarıydı yani sarı alt tonlu diyebiliriz herhalde. Koyu tonlu kısmı bayağı bir koyu idi. Cilt tonuma göre karşıdan bakınca bile gözüme çok koyu geldiği için denemek bile istemedim.Esmer veya bronz bir teniniz varsa size uygun olabilir. Testerlarını deneyin lütfen. Ama denerken her iki paletinde koyu rengini çok az uygulamayı unutmayın.
        Uygun fiyatlı ama Gratis lerin indirim zamanlarında daha da uygun bir fiyata alabilirsiniz. İndirimden 14.90 lira ya almıştım. İndirimlere bayılıyorum ve malesef kendimi kaybediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder