7 Ekim 2016 Cuma

LR ZEİTGARD 2


          Merhaba arkadaşlar,

          LR firmasına ait Zeitgard 1 cilt temizleme cihazından daha önce sizlere bahsetmiştim. Zeitgard 2 yi de bir an önce anlatmam için o kadar çok dm aldım ki; hasta olduğum için iş yerinden izin almama rağmen sizleri daha fazla bekletmemek için oturdum pc nin başına . Hadi bakalım başlayım o zaman .


          Kaliteli ve temiz içerikli cilt bakımı ve makyaj ürünleri üreten alman firması olan LR şimdi de kışıklar ile savaş açtı. Zeitgard 2 nin çalışma prensibinden biraz bahsedelim ne dersiniz ?

         Zeitgard 2 cildinizi ısıtarak ve soğutarak aynı zamanda titreşim vererek kullandığınız kremlerin etkisini daha da arttırıyor. 

        Zeitgard 1 ile cilt temizliğimizi yaptık ve sıra nemlendirmeye ve bakım aşamasına geldi. İşte Zeitgard 2 bu aşamada devreye giriyor. Bu cihazı benim aldığım dönemde cilt tipinize uygun iki farklı kremden birini , göz altı serumunu ve cihaz için özel temizleme bezini set halinde veriyorlardı. Şimdi nasıldır bilemiyorum.

         İlk önce göz altı serumunu uygulayıp cihazı sıcak ayarda ve titreşimde çalıştırıyoruz. Ama ben sadece soğuk ve titreşim ayarını göz altlarımda uyguluyorum. Göz altı derim çok ince ve ince olması sebebiyle damarlanma ve mor bir görüntüye sahip. Sıcak ayarda kullanıp damarları dahada genişletmek istemiyorum. Siz göz altlarınıza göre sıcak veya soğuk uygulama yapacağınıza karar verirsiniz.
       Cildin ısıtılarak gözeneklerin açılmasını ve uyguladığımız krem veya serumun cilt hücrelerine derinleme nüfuz etmesini sağlamış oluyoruz. Sıcak ayarı bitince cihaz kendini durduruyor. Bizde cihazı soğuk ve titreşim ayarına alarak gözeneklere nufüz etmiş kremi cildimizi soğutarak gözeneklerin kapanmasını ve uyguladığımız kremin haps olmasını sağlıyoruz. Cihazın mantığı bu şekilde arkadaşlar.
        Göz altlarımız bitince yüzümüze geçiyoruz ve önce sıcak sonra soğuk ayarda uyguluyoruz. Ama titreşim her iki uygulamada da açık olacak. Önce sıcak sonra soğuk ve titreşim ile cildimizdeki kan dolaşımı daha da artacağı için kullandığımız kremlerin etkisi daha da artıyor. İlk kullanımda bile farkı görebiliyorsunuz. Yaklaşık iki aydır sabah akşam düzenli kullanıyorum ve özellikle kaz ayağı bölgemdeki kırışıklıklarda gözle görülür bir azalma var. 
       Fiyat konusunu lütfen bana sormayın. Biraz pahalı bir ürün ama ben memnunum ve aldığıma pişman olmadım. İmkanınız varsa almanızı önerebilirim .LR ürünlerinin sizler gibi bende kullanıcısıyım ve çevrenizde bu firmanın temsilciğini yapan arkadaşlardan cihaz fiyatı ve kampanyaları hakkında daha doğru bilgi alabilirsiniz.

       Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıkla kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder