21 Kasım 2016 Pazartesi

Sleek i-divine orginal 594 far paleti

Herkese merhabalar,
Sleek markası ülkemize bşr bir geldi pir geldi hoş geldi. Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri ile İngiltere 'nin gözbebeği olan Sleek Gratis raflarında yerini aldığı günden beri gidip kurcalamayan yoktur sanırım.




12.11.16 tarihindeki %50 Gratis indiriminde en çok talan ettiğim reyon oldu sleek. Aklımda denemek istediğim ne varsa aldım.

594 far paleti 12 fardan oluşuyor ve renkler harika. Uzun zamandır mavi far arayışındaydım ve bu paletteki The Thames rengi tam aradığım renkti . Sleek in diğer paletleri de çok güzel ama bunu tercih etmenin sebebi canlı ve hemen hemen her rengi içeriyor olması. Siyah pembe yeşil mavi sarı kahve haki.... ne renk isterseniz var yani. Diğer paletlerim hep benzer renklerin tonlaması gibiydi. Bu karışık çok renkli palet diğerlerine göre daha albenisi yüksek geldi bana.







Bence bu paletteki renkler hem kış hem yaz hem gündüz hem gece kullanabileceğiniz renklerden oluşuyor. 12 rengin 11 i tam ışıltılı sadece black cab rengi mat gibi ama oda tam mat değil. Diğerleri kadar olmasada minik yansımaları var.

Karışık renkli ışıltılı bir palet düşünüyorsanız mutlaka bakmalısınız. Şu rengi böyle kalıcı , şöyle güzel diye tek tek bahsetmek istemiyorum. Sleek tek kelime ile harika diyorum ve bitiriyorum kızlar. Diğer paletleri de çok güzel incelemenizi tavsiye ederim.




Özellikle indirim zamanlarını takip ederseniz daha da uygun fiyata alabilirsiniz. Geçenlerde Gratis te %50 indirimden 26,73 tl ye almıştım. Harika bir alışverişti devamını bekleriz Gratis.

İyi akşamlar .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder