22 Kasım 2016 Salı

Sleek Matte Me Birthday Suit 436

Merhabalar kızlar,
Bu akşam sizlere Sleek in Matte Me Birthday Suit isimli likit mat rujundan bahsetmek istiyorum.
Matte Me Birthday Suit yurt dışında bile karaborsa olan bir renk, stoğa girdiği anda tükeniyor.En son Gratis alışverişimde son bir taneyi alan şanslılardan biriyim.Sizde bu ruju denemek istiyorsanız mutlaka alın. Aradığınız zaman bulamayabilirsiniz.


Matte Me serisinde 12 renk bulunuyor ve içlerinde en dikkat çekici renk Birthday Suit. Şeftali-nude tonlarında çok hoş bir rengi var ve dudakta gülkurusu gibi duruyor.
 Sleek likit mat rujların yapısı oldukça akışkan ve tek katla opak bir görünüm elde edemeyebilirsiniz. Sürdükten yaklaşık 1 dk sonra kuruyup, sabitleniyor ve o muhteşem renk ortaya çıkıyor.


Bu fotoda ıslak ve kuru hallerini yansıtmaya çalıştım. Her mat ruj gibi tabiki kurutuyor. Ama kalıcılığı diğer denediğim mat rujlara göre çok iyi. Hatta the balm dan bile daha çok beğendim. 2-3 günlük denemem sonucunda bu rujun sürümünün püf noktasını buldum. 


Rujun ilk katını sürdükten sonra hiç mimik yapmadan ve dudakları birbirine değdirmeden kusumasını bekleyip ikici katıda aynu şekilde uygulayınca çizgilere dolma sorunu çok az oluyor ve ruj daha kalıcı oluyor. 
Mesela bugün sabahtan öğlene kadar yaklaşık 4 saatlik zaman içinde bir sürü şey yedim içtim ama yerinden kıpırdamadı. 
Günlük olarak mat rujları pek kullanmayı sevmiyorum. Ben mat ruj sevmezken buna vurulmuşsam sevenler bayılacaktır.


Tekrar görüşmek üzere iyi akşamlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder