25 Kasım 2016 Cuma

The Balm Crese , Love & Happiness Çift Taraflı Far Fırçası


Merhaba makyaj severler,
Bu fırça benim the balm dan aldığım ilk fırça. Her defasında bakıp kıllarının elime biraz sert gelmesi nedeniyle alamaktan vazgeçmiştim.Dayanamayıp indirimdeyken  aldım. Sentetik  kıl yapısına sahip. Dökülme yapmadı. Tahmin ettiğim gibi uygulama sırasında tüylerinin biraz sert olması nedeniyle canımı yaksada performansını beğendim. Bence sizde bu fırçayı almayı düşünüyorsanız indirimleri takip edin derim. Malum yeni yılda yaklaşırken Gratis ten yeni bir atraksiyon bekliyoruz dimi kızlar.


Performansını beğendiğim için favori uygun fiyatlı fırçalarım arasına girdi. Çift taraflı olası hem iyi hem kötü bence. Bir kerede iki fırça işini görüyor ama fırçalığa koyduğunuzda altta kalan fırçanın tüyleri eziliyor malesef. Fotoda gördüğünüz kartonu ve koruyucusunu atmadım ve bunlarla korumaya çalışıyorum. Makyaj çantama alacağım zamanda böyle koyuyorum malesef.


"Smudge brush " farın yoğun rengini vermesi, alt kirpik diplerine far sürmek, göz pınarlarına far veya aydınlatıcı uygulamak, smokey göz makyajında göz kapağının dış V kısmına far uygulamak için kullanabilirsiniz.




"Blending brush " ucu ise uygulama yaptığınız farı karıştırıp dağıtmak için kullanabikirsiniz.

Genel olarak uygun fiyatlı fırçalar arasında performansını beğendim. 




İyi akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder