8 Aralık 2016 Perşembe

BLİSTEX LİP RELİEF CREAM Lippbalsam

Merhabalar,
Size bu soğuk günlerde işinize çok yarayacak bir dudak bakım kreminden bahsetmek istiyorum.
Kullandığım dudak bakım ürünleri arasında BLİSTEX markasının ürünlerinden çok memnunum. Daha önce kullandığım blistex balm formundaydı. İnstagram sayfamda onuda daha önce paylaşmıştım.Lipbalm formunda olanı oğluma kaptırınca hali hazırda yani stok çantamda bu vardı ve bunu kullanmaya başladım. Krem formuda, lipbalmı gibi bir harika. Kuruyan,çatlayan hatta kanar duruma gelen en kötü dudakları bile bir gecede onarıyor. Her gece yatmadan önce mutlaka kullanıyorum. 
Unutmadan bildiğiniz gibi mat rujlar dudakları özelliklede bazıları çok kurutuyor. Mat rujunuzu sürmeden önce bu kremi veya lips formunda olanı uygulayıp fazlasını bir peçete yardımı ile aldıktan sonra mat rujunuzu uygulayın. Sizde farkı gün içerisinde göreceksiniz. Dudaklarınız artık kurumayacaktır. 



Bu soğuk kış günlerinde çantamdan ayırmıyorum. Nane kokuyor , tedavi ediyor ve acısını rahatlatıyor. Lipbalm formunda olan krem formunda olana göre biraz daha hafif yani bu krem  olanının tedavi edici ve onarıcı etkisi daha yüksek. Bu soğuk kış günlerinde çantanızdan ve çocuklarınızın cebinden eksik etmeyin. Eczanelerden, migros,gratis...lerden alabilirsiniz. Ortalama 10 lira gibi bir fiyatı var. 
-12 derecelik bir geceden herkese iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder