21 Aralık 2016 Çarşamba

MAC CREMESHEEN SERİSİNDEN MODESTY LİPSTİCK

           Herkese merhaba,
           Bu akşam size en sevdiğim MAC rujlarımdan bir tanesi olan MODESTY den bahsetmek istiyorum. Sevmediğim mac rujum yok ama kinda sexy den sonra bunun yeri bir başka bende . Tam bir nude ruj hastası olarak özellikle beyaz ve buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum.


          ''Bana nude yakışmıyor o yüzden sevmiyorum'' diyen çok kişi duyuyorum. Kesinlikle katılmıyorum. Sadece kendinize yakışan nude tonu henüz bulamamışsınızdır. Doğru nude tonu rujunuzu bulduğunuzda hastası olacağınıza eminim. Yılmak yok kendinize yakışan doğru nude yi buluncaya kadar denemelere devam kızlar. Modesty de size bir alternatif olsun bu akşam .Tabi makyajınızda nude ton ruj kullanmayı düşündüğünüzde göz makyajına biraz ağırlık vermenizi tavsiye edicem.


          Modesty nin kendimce özelliklerinden bahsedeyim birazda;


  • Cremesheen yapıda,sürümü yumuşak ,kremsi ve parlak bitişli
  • Rengi pembemsi nude. Dudak rengi diyebiliriz.
  • Kalıcılığı kremsi yapısına rağmen orta seviyede 3 saat falan.
  • Belirgin bir kokusu yok
  • En önemliside çizgilere dolmuyor ve kusurları göstermiyor.
  • Dudakları daha dolgun gösteriyor. ( şahsen ben öyle hissediyorum )
  • Sim bulunmuyor. Işıltılar rujun kendi parlaklığı.


          Nude ruj seçerken nelere dikkat ediyosunuz derseniz. Size kendi dudak renginizden daha açık tonda seçmeyin derim. Kendi dudak renginizden daha açık nude ler sizi solgun gösterir ve gün içinde '' hastamısın '' sorularına maruz kalabilirsiniz.

         

          MAC mağazalarında ve online satış sitesinde indirim devam ederken sizlere denemeniz için bir alternatif olsun istedim. Mac rujların normal satış fiyatı 58 tl iken şuan indirimde 48 tl ye alabilirsiniz. Az önce sizin için online sitesine baktım tükenmiş ama mağazalarda bulabilirsiniz.

        Ayrıca sabahın köründe işe gidip, akşam eve gelince gün ışığında foto çekmeye fırsatım olmuyor. Bu birkaç görselde rengi birebir yansıtabilmek için çok zaman harcadım emin olabilirsiniz ama oldu. Fotolarda filtre yok ve rengi tam yansıttığımı düşünüyorum. Umarım beğenirsiniz.

        Tekrar görüşmek üzere iyi akşamlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder