25 Aralık 2016 Pazar

MAC FOUNDATION PUMP

           Günaydın kızlar,
          Fondaten pompası için blog yazısımı yazılır dedidiğinizi duyar gibiyim. Bugün beni çok mutlu eden bu miniş pompa için oturup yazı yazılır diye düşündüm.



          Dozunu ayarlamakta zorluk çektiğim ve bu yüzden ziyan olan fondatenlerim için canım sıkılıyordu. Bunlara bir çare bulmam lazım diye bir arayış içine girdim. Eski pompalı fondatenlerin zorla pompalarını söktüm ,denedim denedim hiçbiri olmadı.
          Mac costetics in online sitesinde gezinirken bu pompayı gördüm. Mac in kendi fondatenlerine tam olacağı kesin zaten ama benim derdim Estee Lauder fondatenimdi. Aman dedim alayım bir tane zaten 19.90  olmazsada mac e takar kullanırım diye düşündüm. Mac in damlalığı olduğu için pek sorunum yok ama fondatenleri pompalı kullanmayı daha çok seviyorum galiba. Estee Lauder kapatıcılığı yüksek ve benim için çok değerlidir kendileri. İnanılır gibi değil ama ikisinede çuk oturdu. Oynama, gevşeme yok . Harika oldu. Sanki Estee Lauder için üretilmiş bu pompa . En çok bu fondatenimi kurtardığıma seviniyorum. 





          Artık ziyan zebil olmadan dozunu ayarlayabileceğim. Eğer sizinde Estee Lauder fondateniniz var ve dökmeli olduğu için dozunu ayarlayamıyorsanız şiddetle bu mac pompayı almanızı tavsiye ediyorum. üstelik pompanın üzerinde de ayrıca kapağı var. 
        Değişik bir düzeneği var. Burmalı,sıkıştırmalı değil.Şişeye lup diye oturuyor . Sanki vakkumlu gibi. Şişeden de kolay kolay çıkmıyor , biraz güç kullanarak çekerek çıkartabiliyorsunuz. 
        Küçücük şeylere mutlu olabilen ben, bugün bu miniş pompa sayesinde çok mutlu oldum.

         Mutlu, huzurlu ve bol dinlenmeli pazar lar .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder