27 Aralık 2016 Salı

REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI VE SAÇ KREMİ

         
          Merhabalar,

          Revox şampuan ve saç kremini kullanmaya başlayalı bir ay oldu ve deneyimlerimi sizinle paylaşmamın vakti geldi diye düşünüyorum.
    

          Öncelikle belirtmek istiyorum ki her yeni ürün ne kadar temiz içerikli olursa olsun herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir. Bu yüzden de yeni ürün deneyeceğiniz zaman önce küçük boyu ile başlamanızı tavsiye ederim.
          Hangi şampuanı kullanıyorsun dediklerinde '' at kuyruğu şampuanı'' diye kısa bir cevap verdiğimde '' neee at kuyruğu şampuanımı o nasıl bişey '' tepkisini almak çok hoşuma gidiyor. Şimdi neymiş bu ata kuyruğu şampuanı sizlerede kısaca bahsedeyim.
         Amerika 'da atalara için kullanılan at kuyruğu bitkisi ekstresini;at bakıcıları merak ederek kendilerinde denemişler ve olağanüstü sonuçlara almışlar.At kuyruğu bitkisi ekstresi ile üretilen şampuanların,saç tellerini kalınlaştırmasının yanında ,dökülmeyi önleyip saçı canlandırdığını görmüşler.
         Bu şampuanın en önemli iddealarında biri '' saç dökülmesini engellemek ve saç büyümesini  hızlandırmak''. Bu şampuana üretilirken oksijenli arıtılmış su kullanılmış ve her saç tipine uygun. Şampuanla ilgili her türlü bilgi görselde mevcut . Uzun uzun yazmaya kalkarsam çok uzun sürecek ve sıkılacaksınız.


         Bendeki etkilerinden de bahsetmek istiyorum.
         Benim saçlarım çok ince telli olduğu için dış etkenlerden,mevsim değişikliklerinden ve stresten çok çabuk etkilenir . bu yüzden de dökülme problemim çok yoğun olmasada hayatımda hep var oldu. Bu şampuana sayesinde dökülmesi önemli ölçüde azaldı. Tabi kremini de kullanıyorum. Bu şampuanı deneyen bazı kişiler saç dökülmesinin arttığını söylesede bende azalttı. Yazının başında da söylediğim gibi ürünler herkeste aynı etkiyi göstermeyebilir.
        Ayrıca saçlarım çok ince telli olduğu kadar çokkkk da yavaş uzar. Bu bir ayalık süre boyunca uzamada hızlanma fark etmedim. Zaten bir ayda rapunzel olmayıda beklemiyordum. Belki bir kaç sonra uzamasıda hızlanır. 
        İnce telli saçlarım her zaman sönüktür. Bu şampuanı kullanmaya başladığımdan bu zamana kadar daha hacimli ve parlak olduğunu hissediyorum.
        İçeriğinde salisilik asit olduğu için saçtaki pullanma ,kuruluk gibi sorunları gideriyor.
        Kısacası; at kuyruğu şampuanı ve saç kreminden memnun kaldım ve kullanmaya da devam edicem. Hatta revox un diğer saç ürünlerini de almayı düşünüyorum.

       İyi akşamlar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder