15 Ağustos 2017 Salı



 BABOR HSR Lifting Extra Firming Cream

Sıkılaştırıcı ve Toparlayıcı Anti-Aging krem





               Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.

               Teknik nedenler sebebi ile bloğa ara vermiştim ama artık yine aranızdayım. Biliyorsunuz biz blog yazmaya gönül verenler instagramdan gittikçe uzaklaşmaya başladık. Nedenini anlatmama bile gerek yok.Asıl konumuza dönelim. Denediğim ürün yorumlarına burdan devam edeceğim.Bloğumu yeni ziyaret edenler  aaaa BABOR mu buda yeni mi çıkmış hiç görmedim duymadım diyenler olabilir . Önceki yazılarımdan mazisi hakkında bilgi vermeye çalışmıştım okursanız sevinirim. Kalite reklama ihiyaç duymaz diyorum sadece.

              Fotoğrafını gördüğünüz kremden bahsetmeden önce Babor un HSR de LUXE serisinden bahsetmek istiyorum biraz;
              BABOR HSR de Luxe Anti-Aging Serisi, geçen zamanın getirdiği pigment lekelerini, kızarıklıkları, genişlemiş gözenekleri azaltmanın yanı sıra cildin yaşlanmasını yavaşlatmaya da yardımcı oluyor. Yüksek kapasiteli aktif maddeleri HSR Telovitin, HSR Lifting Integral Komplex ve siyah inci özlerinden oluşan sentez cilde bakım yaparken aynı zamanda cilt yaşlanmasının tüm belirtilerine karşı son derece etkili oluyor.

HSR Telovitin : Hücre DNA' sı içerisinde yer alan Telomer' lerin (kromozomların son uçları) kısalmasını önlüyor. Böylece hücre DNA' sının yaşlanmasını yavaşlatıyor, hücrelerin yaşam sürelerini uzatarak uzun süre canlı kalmasını ve içerdiği bakım ile de yenilenmesini sağlıyor.

HSR Lifting Integral kompleksi kırışıklık oluşumunun en önemli nedenleri ile mücadele ediyor. Kolajen ve Elastin liflerinin yeni oluşumunu destekleyen, destek dokusunu sıkılaştıran ve böylelikle kırışıklıkların azalmasını sağlayan Multitendyn içeriyor.Denizin ender hazinelerinden Siyah İnci Özü, yaşam için önemli olan 20 aminoasit ile çinko, selenyum, lityum, fosfor, iyot, demir ve magnezyum gibi zengin iz elementler içeriyor. Cilt fonksiyonlarını destekliyor ve HSR de Luxe aktif maddesinin etkisini artırıyor.

BABOR HSR de Luxe ürün serisi :
BABOR HSR de Luxe ultimate anti-aging cream: Cilde içerdiği Aloe Vera ile nem kazandırıyor, hyaluronik asit ile bu nemi ciltte bağlıyor. Macadamia cevizi yağı, badem yağı, avocado yağı ve panthenol ciltte ipeksi bir pürüzsüzlük yaratıyor.

BABOR HSR de Luxe ultimate anti – aging cream rich: Kuru ciltler için yaratılan zengin içerikli bu anti-aging kremi içerdiği sheabutter ile hydro lipid örtüsünü dengeliyor. Jojoba, badem ve üzüm çekirdeğinden elde edilen seçkin yağlar kuru olan cilde yoğun bakım yapıyor ve değerli lipidler kazandırıyor. İçerdiği panthenol stresli cildi sakinleştirirken vitamin E etkili bir radikal tutucu olarak görev yapıyor.

BABOR HSR de Luxe ultimate anti-aging serum: Yüksek etkili değerli aktif maddelerden oluşan bu serum özellikle cildin pürüzsüzleşmesi, sıkılaşması ve elastikiyet kazanması ile ilgili olarak kalıcı bir etki yaratıyor. İçerdiği aloe vera ile sakinleştirirken squalan ile cilt korunma setini kuvvetlendiriyor. Badem yağı ve panthenol ciltte ipeksi bir pürüzsüzlük yaratıyor.

             Şimdi bu seriye ait olan HSR Lifting Extra Firming Cream - Sıkılaştırıcı ve Toparlayıcı Anti-Aging krem den konuşalım.

Tüm cilt tipleri için her türlü kırışıklıkları gideren, cilt konturunu yeniden yapılandıran, daha sıkı ve elastik bir cilt için bakım kremi.

. Kolajen ve elastin fibrinlerini önemli ölçüde geliştirir.
.Cilt elstikiyetini önemli ölçüde geliştirir.
.Küçük çizgi ve kırışıklıkları yumuşatır.
.Daha pürüzsüz ,sıkı ve daha genç görünen bir cilt.

               Özel formüle edilmiş bu krem ışık kaynaklı yaşlanmanın gecikmesine yardımcı olan cilt elastikiyetini güçlendirir ve geliştirir. Cildin doğal savunma mekanizmasını güçlendirir , bu ciltteki ince çizgi ve kırışıklıkların önlenmesine ve cildin daha genç görünmesine yardımcı olur.

               Peki bu vaat ettiklerini yapıyor mu? Daha öncede  Babor un başka bir anti-aging etkili serisini kullanmış biri olarak bu kremden de çok memnun kaldım. Bu tarz kremlere ümitsizce başladığımız için öncesi fotoğraflarını çekmek hiç aklıma gelmedi doğrusu. Şuan keşke çekseydim öncesi-sonrası olarak yayınlardım sizlere. Benim cildimde sorunlu olarak gördüklerim; genel anlamda bir toparlanmaya, daha önce kullandığım seri sayesinde görünümü hafiflemiş olan kaz ayağı çizgileri ve iki kaşımın ortasında sanki kaşlarımı çatmışım gibi duran bir çizgim vardı. Peki yok oldu mu? Tabiki yok olmadılar. Sonuçta içinden Alaaddin in cini çıkıp puffff yayıp gençleşmiyceğimi biliyorum. İki yıldır düzenli kullanıyorum ve cildime eskisinden çok daha iyi bakmaya çalışıyorum ve mükafatını almaya başladığımı düşünüyorum. İki yıl öncesine göre çok daha iyi durumda ve düzenli kullanıma devam ettiğim sürece 20 yıl öncesine dönemesemde cilt sağlığımı koruyabileceğimin ve kırışıkların olabildiğince önüne geçebileceğimin bilincindeyim. Eskisine göre kaz ayağı çizgilerimde ciddi anlamda azalma oldu, cildimin daha sıkı olduğunu ve iki kaşımın ortasındaki beni gıcık eden o tek çizginin artık aynaya baktığımda artık beni çokta rahatsız etmeyecek ölçüde azaldığını görüyorum.
               Bu kremi cildimi temizledikten sonra sabah ve akşam yüz , boyun ve dekolte bölgeme uyguladım. Kullanım kılavuzunda güneş koruması ile ilgili bir bilgi yazmadığı için bu kremin üzerine güneş koruyucu kremimide mutlaka sabah bakım rutinime ekledim. 50 ml lik küçük bir ambalajı olasına rağmen minicik bir miktar kullandığınız için bereketli olduğunu söyleyebilirim. Zaten 600tl verince arap yağı misali bol bol süremiyorsunuz. :) :) :)
               Şimdilik benim söyleyebileceklerim bu kadar. İyi akşamlarrrr....
              




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder