16 Ocak 2017 Pazartesi

Pastel Express Volume + Length Mascara

Merhaba,
Uygun fiyatlı maskara alarmı vereken geldim instagram dan. Sizde geldiğiniz için teşekkürler kızlar.
Çok fazla maskara değiştiren biri değilimdir. Şu sıralar maskara arayışımda yoktu ama tavsiye edilip mutlaka denemem gerektiği söylenince söz dinleyip denemek istedim.
Şimdi gelelim vaad ettiklerine ve benim bu maskara hakkındaki düşüncelerime;
1. Ekstra dolgunluk ve hacim verdiğine 10 üzerinden 5 verdim. Bu vaad için wawwww diyemiycem.
2. Daha derin ve dramatik bakışlar vaad ediyor. Bu tür janjanlı sözler bana her zaman komik gelmiştir. Nasıl bakarsan öyle bakarsın. Maskarayı sürünce derin bakış nasıl oluyor allah aşkına 😂
3. Kirpikleri tek tek uzatarak ve kıvırarak siyahın en derin tonlarına boyar. Evetttt tek tek ayırıyor, uzatma erkisinide gördüm, bir kirpik kıvırıcı kadar olmasada kıvırıyor. Bu vaade 10 üzerinden 8 verdim.
4. Besler ve onarır diyor. Bu anlayabilmem için uzun süre kullanım gerekli olduğu için bu vaadi pas ge geçiyorum.
5. Özel tasarım esnek fırça diyor. Evet fırçası gayet esnek . Esnek fırçaların kullanımı bşraz dikkat gerektirir. Sağa sola yamulur, bulaşır. Ama bun maskatada öyşe bir sorun yaşamadım. Kullanımı gayet rahat geldi.


Vaadlerinin haricinde dikkatimi çeken noktalardan da bahsedeyim. Sabah uyguladığınızda akşama kadar 8-9 saat kadar akma, dökülme yapmadı. Bu önemli bir faktör benim için .

Bu maskarda dikkat etmeniz gereken tek önemli nokta çok çabuk kuruması. Bu tüzden eğer ikinvi katı uygulayacaksanız elinizi çabuk rutmanız gerekiyor.  

Diğer markaların çoğunluğunda olmayan diğer bir ayrıntıda kapalı ambalaj içinde satılması. Yani ambalajı ilk siz açıyorsunuz. Denenme , meraktan açılıp bakılma olasılısı yok. Ayrıca ambalajının arkasında son kullanma tarihi var. Bu da çok güzel düşünülmüş. 


Kısacası ben bu maskarayı beğendim. Denemeniz için sizlerede tabsiye edebilirim. Gratis yen 10 tl gibi bir fiyata almıştım. Tabi bunlar benim kirpiklerimdeki etkisi . Herkesin kirpik yapısı ve yoğunluğu farklı olduğu için siz beklentilerinizi hiç karşılamayabilir yada benden daha çok memnun kalabilirsiniz. Az talep meselesi yani. 

Okumaya değer bulduğunuz için teşekkür ederim 😊 . 

1 yorum: