15 Ocak 2017 Pazar

BABOR Reversive Anti-Aging Eye Cream

Merhaba, genç kalmaya çalışan orta yaşlı bayanlar, ;)))))

Bu akşam sizlere bir aydır denediğim bu göz altı kreminden bahsetmek istiyorum. Cilt bakımı ile ilgili sürekli Babor ürünlerinden bilgi verdiğim doğrudur. Çünkü uzun zamandır bu markayı kullanıyorum ve başka ürün deneme ihtiyacı duymuyorum. Yani benden Babor okumaya devam edeceksiniz gibi görünüyor. Özellikle bloga yazaya çalışıyorum ayaktan geçiştirilicek ürünler değil benim için. içerikleri , vaatleri ve bendeki etkilerinden olabildiğince bahsetmek istiyorum.



 Çevremdeki arkadaşlarımdan, bloggerlardan aradıkları nemi sağlayan göz çevresi kremini bir türlü bulamadıklarından şikayetçiler. Uzun yıllar bende sürekli arayış içindeydim ama sonunda kremimi buldum. İstediğim nemi yakaladım, bir aylık bu süre boyunca göz çevremdeki toparlanmayı ve az da olsa morlukların azaldığını fark ettim. Tabi göz altı problemlerinin çoğu genetik faktörlere dayanıyor, yediğimize içtiğimize ve uykumuza dikkat etmediğimizde daha da kötü duruma gelebiliyor. Kısacası ben bu anti-aging etkili göz kreminden memnun kaldım. Lafı uzatmaya gerek yok. Keşke öncesi sonrası fotoğrafları çekseydim dedim ama hiç aklıma gelmedi. Daha doğrusu bende bu kadar etkili olabileceğini düşünmemiştim. Tabi her ürün herkeste aynı etkiyi vermeyebilir bunu da belirteyim. 

 Şimdi size birazda içeriğinden bahsedeyim. Tabi bu bilgileri araştırmam sonucu elde ettim ve sizlerle paylaşıyorum. Kimyager falan olmadığım için bu kadar antin kuntin ismi olan maddeleri aklımda tutup size çatır çatır yazamam. 

Babor' un Telovitin,Agicyl,Epocyl ve Lumicol aktif madde içeriğine sahip özel formülü cilde gençlik ışıltısını geri verir.

_ Hızlı emilen anti-aging göz kremi
_ Göz çevresi eşit bir tona kavuşur.
_ Göz çevresi sıkı,pürüzsüz ve daha genç bir görünüm kazanır.

Etken Maddeler:

Telovitin: Hücrenin yaşam süresini uzatır ve canlı tutar. Nobel ödüllü araştırmaya dayanan, telomer koruyucu, hücre yenileyici, hücre yaşlanmasını geciktirici.

Agicyl: Hücreyi yaşlanma etkilerine karşı harekete geçirir. Ciltteki genlerde azalmış olan yaşlanmayı geciktirici maddeleri harekete geçirir ve kalıcılığını arttırır.

Lumicol: Kaybolmuş ışıltıyı ve parlaklığı yeniden kazandırır, bozulmuş protein katmanlarının tekrar oluşumunu sağlar,cilt rengini eşitler,cilde pembemsi bir görüntü kazandırır.

Epocyl: Cilt yüzeyinde gözle görülür hızlı pürüzsüzlük etkisi, hızlı kırışıklık giderici etki.

Koku: Babor un eşsiz gül aroması.

Diğer etken maddeler: Soya yağı,jojoba yağı,avokado yağı,susam yağı, pantenol, E vitamini.

Uygulanışı: Sabah akşam cilt temizlendikten sonra göz çevresine uygulanır. Parmak uçları ile nazikçe masaj yapılır. Haftada iki kez bolca sürülerek bir (maske yapar gibi) gözler bir makyaj pamuğu ile kapatılarak 15-20 dk göz çevresinin iyice ürünü emmesi beklenir. 

Memnun kaldığım bu göz kremini sizler paylaşmak bir zevkti. Herkese iyi akşamlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder