5 Ekim 2017 Perşembe

NEUTROGENA VİSİBLY CLEAR SİVİLCE KARŞITI GÜNLÜK TEMİZLEME JELİ ve SİVİLCE KARŞITI ARINDIRICI TONİK


           Yeni bir inceleme yazısı ile merhaba,
          Neutrogena Türkiye den yaklaşık iki ay önce gelen Visiblyclear serisinin yenilenen formülünü deneme fırsatım oldu.




         Yeni sivilcelerin oluşumunu engellerken var olan sivilceleride yok eden bir seri. Tüm cilt tipleri için uygun olan bir seri. Fotoğrafta gördüğünüz iki ürün haricinde seriye ait dermetologlar tarafından geliştirilen peeling jel, 2si birarada maske ve nemlendirici bulunuyor. Kısacası; artık sivilcelere geçit yok.

    



          Eski serinin temizleme jelini bir dönem kullanmıştım ve çok fazla kuruttuğu için yarıda bırakmak zorunda kalmıştım. Bu seri yine kurutuyor ama eskisi kadar değil. Biraz kurutması da normal olarak görüyorum çünkü sivilce karşıtı bir ürün. Çıkmış sivilceler üzerinde etkisi çok iyi. Sabah akşam düzenli kullanımda çok kısa bir sürede kurutuyor. Ama bende her ay düzenli olarak çene bölgemde ısrarla çıkan sivilcenin çıkmasını engelleyemedi.




            Sivilce karşıtı arındırıcı toniğinide beğendim. Sivilceleri kurutma konusunda başarılı bir ürün. Siyah noktalarımda da azalma sağladı.

            Ayrıca bu tarz ürünleri yanlış kullananlarda var . Kısaca bu konuya da değinmek istiyorum. DM den gelen sorulan sorulardan bunu anladım. İlk önce yüzünüzü jel ile yıkayıp, sonra pamuğa tonik döküp yüzünüze tampon hareketlerle uygulayın. Siler gibi değil pıt pıt pıt tampon hareketlerle. En son orakta ne kadar yağlı bir cildiniz olursa olsun mutlaka nemlendirici kullanın. 

           Tabi burdaki deneyimler sadece bana ait. Deneyen bazı kişilerde ilk hafta sivilce çıkartıp sonra hızlıca kurutmuş. Herkesin cilt tipi farklı olduğu gibi her ürüne verdiği tepkide farklı olabiliyor. 
          Tekrar görüşmek üzere iyi akşamlar.

          Teşekkürler Neutrogena Türkiye...

2 yorum:

  1. Güzel bi ürüne benziyo daha bu sabah aldım ve eve gelir kez uyguladim az önce bi daha uyguladim yüzümü bi süre yaziyo ama sonra yanması geciyo daha bugün kullanmaya baslamama rağmen minik minik çıkan sivilceler artık yok büyüklerde küçülmeye başladı su an için iyi gibi

    YanıtlaSil
  2. Temizleme jeli duyduğum kadarıyla ilk kullanmalarda sivilce çıkartıyormuş bunu duyunca korktum almadım bende doğru mu

    YanıtlaSil