17 Ekim 2016 Pazartesi

BABOR SKINOVAGE PX Selection Cream ve BABOR SKINOVAGE PX İntense Repair Cream


          Uzun bir aradan sonra iyi akşamlar kızlar...
        Sizin oralarda havalar nasıl bilmiyorum ama bizim buralarda bayağı soğudu kış geldi. Özellikle mevsim geçişlerinde ve kışın cildimizin daha çok neme ve bakıma ihtiyacı oluyor. Bu akşam sizlere günlük ve mevsim geçişlerinde kullandığım iki tane kremden bahsetmek istiyorum.

       SKINOVAGE ürünleri özel cilt tiplerine uygun aktif içeriklerine sahip olmasının yanısıra aynı zamanda erken yaşlanmaya ve cilt hasarına karşı hücresel DNA yı koruyan eşsiz alk kök hücreleri ile hücrelerin özel aktif maddeleri işleme yeteneğini geliştiren ve bundan dolayı cildin çok daha hızlı ve etkin bir biçimde iyileşmesine yardımcı olan moleküler katalizör Osmo-Tec içerir.
       Seri içerisinde en uygun ürünü en kolay biçimde seçebilmek için kremlerin kıvamına uygun numaralandırma sistemi geliştirilmiştir. Buna göre zenginleştirilmiş kremler beş puan üzerinden değerlendirilmektedir. Bu konumlandırma ideal bir gündüz ve gece kremi ikilisi veya yılın zamanına uygun doğru krem belirlemeye yardımcı olur.



      Benim günlük kullandığım Selection Cream cildi canlandırmaya destekleyen etkin antioksidanlar ve fitohormonlar içeren 24 saat etkili özel yoğun bir kremdir. Benim cildim analizde yenilenmeye ihtiyacı olan yorgun cilt katagorisinde çıktığı için bu kremi kullanıyorum.Selection krem 4 noktalı bir ürün . kutusunun üzerinde .... işaretini görebilirsiniz.




      Az önce yılın doğru zamanına uygun doğru krem demiştim ya. İşte mevsim değişiklikliklerinde ve kışın sert geçtiği dönemlerde İntense Repair cream kullanıyorum.bu krem de beş noktalı . kutusunun üzerinde ..... görebilirsiniz. İntense Repair krem oldukça yoğun bir krem ve günlük kullanıma uygun değil. Cildimin yorgun görüldüğü dönemlerde iki haftada veya ayda bir kere bakım maskesi amaçlı kullanıyorum. Her gün kullanıldığında çok ağır geldiğini hissediyorum. Cildin ihtiyacının olduğu dönemlerde ise tam bir can kurtarıcı.





      Bu krem; yenilenmeye yoğun ihtiyacı olan ciltler için zengin bir krem .Hücre yenilemesini destekler ve cilt yüzeyini arındırır.

      Vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder